Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

 

I. Základné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky („Podmienky“) spoločnosti Domeli s.r.o., IČO: 248 23 091, DIČ: CZ24823091, so sídlom Primátorská 296/38, 180 00 Praha 8 – Libeň, zapísanej na Mestskom súde v Prahe, spisová značka C 177609 („Predávajúci“) sú vydané podľa § 1751 a nasl. zákona č. 89/2012 Zb, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník“).
  2. Kontaktné údaje Predávajúceho:
  • adresa pre doručovanie: Domeli s.r.o., Chomutovská 2557, 438 01 Žatec, ČR
  • e-mail: info@domeli.sk
  • telefón: +421 949 331 170
  • web: www.domeli.sk
  1. Tieto Podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Predávajúceho a osoby („Kupujúci“), ktorá s ním uzaviera kúpnu zmluvu („Zmluva“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej na internetovej adrese www.domeli.sk („e-shop“). 
  2. Ustanovenia Podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Odchylné ustanovenia v Zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto Podmienok. Zmluvu je možné dohodnúť aj za individuálnych podmienok.
  3. Tieto Podmienky a Zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

II. Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare vrátane cien jednotlivých kusov tovaru a ich hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých kusoch tovaru v katalógu e-shopu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na vrátenie tovaru, ak ho vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť obvyklou poštovou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti v čase, keď sú zobrazované v e-shope.
  2. Všetky prezentácie tovaru umiestnené v katalógu e-shopu sú informatívneho charakteru a Predávajúci nie je povinný uzavrieť Zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru. 
  3. V procese objednávkového procesu sa zobrazujú informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedené v e-shope platia len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky. V prípade doručovania do iných štátov, ak sa na tom Predávajúci a Kupujúci dohodnú, sa náklady na dodávku tovaru dohodnú individuálne v Zmluve.
  4. Akékoľvek zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať, pokiaľ sa Predávajúci a Kupujúci nedohodnú inak. 

III. Objednávka a uzavretie Zmluvy

  1. Náklady, ktoré vzniknú Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša Kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od štandardnej sadzby.
  2. Kupujúci objednáva tovar týmito spôsobmi:
  • prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak sa predtým zaregistroval v e-shope;
  • vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  1. Pri zadávaní objednávky si Kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
  2. Pred záväzným odoslaním objednávky môže Kupujúci skontrolovať a zmeniť údaje uvedené v objednávke. Kupujúci odošle objednávku Predávajúcemu kliknutím na tlačidlo OBJEDNAŤ s povinnosťou platby. Údaje uvedené v objednávke považuje Predávajúci za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári, potvrdenie Kupujúceho, že sa oboznámil s týmito Podmienkami, súhlasí s nimi a zaväzuje sa nimi riadiť a je oboznámený so spracovaním osobných údajov, a odoslanie objednávky kliknutím na tlačidlo.
  3. Bezprostredne po prijatí objednávky zašle Predávajúci Kupujúcemu potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú Kupujúci uviedol v objednávke. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie Zmluvy. Aktuálne Podmienky Predávajúceho sú prílohou potvrdenia.
  4. Zmluva je uzavretá prijatím objednávky Predávajúcim. Predávajúci prijme objednávku prostredníctvom oznámenia o prijatí objednávky, ktoré bude doručené na e-mailovú adresu Kupujúceho, ktorú Kupujúci zadal pri objednaní. Aktuálne Podmienky Predávajúceho sú prílohou potvrdenia.
  5. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže Predávajúci splniť, zašle Kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu zmenenú ponuku. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh Zmluvy a Zmluva sa v takom prípade uzatvára potvrdením prijatia takejto ponuky Kupujúcim Predávajúcemu na jeho e-mailovú adresu uvedenú v týchto Podmienkach.
  6. Všetky objednávky prijaté Predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, kým nedostane oznámenie o prijatí objednávky Predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle alebo zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Predávajúceho uvedenú v týchto Podmienkach. 
  7. V prípade, že dôjde k zjavnej technickej chybe na strane Predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v e-shope alebo v priebehu objednávania, Predávajúci nie je povinný dodať Kupujúcemu tovar za túto zjavne chybnú cenu, a to ani v prípade, že Kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o prijatí objednávky podľa týchto Podmienok. Predávajúci bez zbytočného odkladu informuje Kupujúceho o chybe a zašle mu zmenenú ponuku na jeho e-mailovú adresu. Zmenená ponuka sa považuje za nový návrh Zmluvy a Zmluva sa v takom prípade uzatvára potvrdením prijatia Kupujúcim na e-mailovú adresu Predávajúceho. V prípade, že Kupujúci už zaplatil cenu za tovar, Predávajúci ju vráti Kupujúcemu bez zbytočného odkladu.
  8. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci je povinný bezodkladne informovať Kupujúceho prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v objednávke a do 14 dní od oznámenia o odstúpení od Zmluvy vrátiť všetky finančné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy, a to rovnakým spôsobom alebo spôsobom určeným Kupujúcim. 
  9. V prípade, že si Kupujúci objedná tovar, ktorý nie je dostupný, Predávajúci dodá len tú časť objednávky, ktorá dostupná je. Predávajúci odstúpi od zvyšnej časti Zmluvy a vráti Kupujúcemu kúpnu cenu zaplatenú za nedostupné položky.

IV. Zákaznícky účet

  1. Na základe registrácie Kupujúceho v e-shope má Kupujúci prístup k svojmu zákazníckemu účtu. Kupujúci si môže objednávať tovar zo svojho zákazníckeho účtu. Kupujúci si môže objednávať tovar aj bez registrácie. 
  2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje uvedené v používateľskom účte v prípade akejkoľvek zmeny. Údaje uvedené Kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru považuje Predávajúci za správne. Predávajúci nezodpovedá za ujmu, ktorá vznikne v dôsledku uvedenia nesprávnych, nepravdivých alebo inak skreslených údajov.
  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený pomocou používateľského mena a hesla. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nezodpovedá za zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím osobám využívanie zákazníckeho účtu.
  5. Predávajúci môže zrušiť používateľský účet, najmä ak Kupujúci dlhšie obdobie (min. 12 mesiacov) nepoužíva svoj používateľský účet alebo ak Kupujúci poruší svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy alebo Podmienok.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že používateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia Predávajúceho, popr. nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.
  7. Spokojnosť s nákupom Kupujúceho zisťuje Predávajúci prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je e-shop zapojený. Tie Predávajúci zasiela Kupujúcim pri každom nákupe u nás, ak neodmietnu ich zaslanie v súlade s § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb. o niektorých službách informačnej spoločnosti. Spracovanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonáva Predávajúci na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní spokojnosti Kupujúceho s nákupom v e-shope. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie spätnej väzby Kupujúceho a analýzu trhového postavenia Predávajúceho využíva Predávajúci sprostredkovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.cz; na tieto účely môže zasielať informácie o kúpenom tovare a e-mailovú adresu Kupujúceho. Pri zasielaní e-mailových dotazníkov sa osobné údaje neposkytujú žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Kupujúci môže kedykoľvek namietať proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, a to tak, že odmietne ďalšie dotazníky prostredníctvom odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade námietky Kupujúceho mu dotazník nebude ďalej zasielaný.

V. Platobné podmienky a dodanie tovaru

  1. Kupujúci môže uhradiť cenu tovaru a akékoľvek náklady spojené s dodaním tovaru podľa Zmluvy týmito spôsobmi:
  • bezhotovostne prevodom na bankový účet Predávajúceho číslo CZ2120100000002300623110 vedený vo FIO banke („Bankový účet Predávajúceho“).
  • bezhotovostne prevodom na účet Predávajúceho prostredníctvom platobnej brány GoPay,
  • dobierkou v hotovosti pri odovzdaní tovaru,
  • v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere v prevádzke
  • v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere vo výdajni zásielok Zasilkovna.cz
  1. Spolu s kúpnou cenou je Kupujúci povinný uhradiť Predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru vo výške podľa Zmluvy. Ak nie je ďalej výslovne uvedené inak, kúpna cena zahŕňa aj náklady spojené s dodaním tovaru.
  2. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 14 dní od uzavretia Zmluvy.
  3. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány sa Kupujúci riadi pokynmi príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
  4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok Kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na Bankový účet Predávajúceho.
  5. Predávajúci nepožaduje od Kupujúceho žiadnu zálohu ani inú podobnú platbu vopred. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou. 
  6. Tovar sa dodáva Kupujúcemu:
  • na adresu uvedenú Kupujúcim v objednávke
  • prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, určenú Kupujúcim,
  1. Predávajúci je povinný odovzdať tovar Kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní. Ak si Kupujúci tovar v tejto lehote nevyzdvihne, má Predávajúci nárok na poplatok za uskladnenie v obvyklej výške. Ak Predávajúci nedodá Kupujúcemu tovar do 30 dní, Kupujúci má právo odstúpiť od Zmluvy.
  2. Náklady na dodanie tovaru v závislosti od spôsobu odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke Kupujúceho a v potvrdení objednávky Predávajúcim. Ak je spôsob prepravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky Kupujúceho, Kupujúci znáša riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  3. Predávajúci odporúča Kupujúcemu, aby pri prevzatí tovaru od dopravcu skontroloval neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek nedostatkov to bezodkladne oznámil prepravcovi. V prípade porušenia obalu, ktoré naznačuje neoprávnené vniknutie do zásielky, Kupujúci nesmie zásielku od prepravcu prevziať.
  4. Predávajúci vystaví Kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na e-mailovú adresu Kupujúceho. Daňový doklad je priložený aj k dodávanému tovaru.
  5. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar vrátane nákladov na dodanie, nie však pred prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodné zničenie, poškodenie alebo stratu tovaru prechádza na Kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, keď bol Kupujúci povinný tovar prevziať, ale v rozpore so Zmluvou tak neurobil.

VI. Ochrana osobných údajov

  1. Predávajúci zaobchádza s osobnými údajmi Kupujúceho v súlade s právnymi predpismi. Všetky informácie poskytnuté Kupujúcim Predávajúcemu sú dôverné.
  2. Ochrany osobných údajov nájde Kupujúci tu.

VI. Odstúpenie od Zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel Zmluvu mimo svojej podnikateľskej činnosti ako spotrebiteľ, má právo odstúpiť od Zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru aj bez uvedenia dôvodu podľa podmienok tohto článku. Tento článok Podmienok sa použije len pre Kupujúcich, ktorí sú spotrebiteľmi.
  2. Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa končí uplynutím 14 dní odo dňa, keď Kupujúci alebo ním určená osoba (iná ako dopravca): 
  • prevezme tovar;
  • prevezme posledný kus tovaru, ak bolo v objednávke objednaných viac kusov tovaru, ktoré sa dodávajú samostatne;
  • prevezme poslednú položku alebo časť dodávky tovaru pozostávajúceho z niekoľkých položiek alebo častí; alebo
  • prevezme prvú dodávku tovaru, ak je v Zmluve dohodnutá pravidelná dodávka tovaru počas dohodnutého obdobia.
  1. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od Zmluvy: 
  • o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa jeho želania alebo pre neho alebo prispôsobený jeho osobným potrebám;
  • o dodávke tovaru, ktorý sa vzhľadom na svoju povahu po dodaní nenávratne zmieša s iným tovarom;
  1. Kupujúci odstúpi od Zmluvy, ak to oznámi Predávajúcemu akýmkoľvek jednoznačným vyhlásením v zákonnej lehote 14 dní. Alebo môžete využiť formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý je prílohou týchto podmienok.
  2. Tovar, ktorý chce Kupujúci vrátiť, je povinný zaslať na adresu DOMELI s.r.o., Chomutovská 2557, 438 01 Žatec, ČR.
  3. Kupujúci, ktorý odstúpil od Zmluvy, je povinný vrátiť Predávajúcemu tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy Predávajúcemu. Lehota je zachovaná, ak Kupujúci odoslal tovar včas. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru Predávajúcemu, a to aj v prípade, že tovar nie je možné vzhľadom na jeho povahu vrátiť obvyklou poštovou cestou.
  4. Ak Kupujúci odstúpi od Zmluvy, Predávajúci mu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od Zmluvy, vráti všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti Kupujúcemu prijaté finančné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým Kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  5. Ak si Kupujúci zvolil iný spôsob dodania ako najlacnejší ponúkaný Predávajúcim, vráti Predávajúci Kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
  6. Ak Kupujúci odstúpi od Zmluvy, Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky Kupujúcemu skôr, ako dostane Tovar alebo skôr ako mu Kupujúci preukáže, že tovar odoslal späť, podľa toho, čo nastane skôr.
  7. Kupujúci zodpovedá Predávajúcemu za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobom, ako je nevyhnutné na oboznámenie sa s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru.

 

VII. Reklamácia

Pravidlá reklamácie

  1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že tovar je pri prevzatí bez chýb. Najmä Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že tovar:
  • zodpovedá dohodnutému opisu, druhu a množstva, ako aj akosti, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
  • je vhodný na účel, na ktorý ho Kupujúci požaduje a s ktorým Predávajúci súhlasil;
  • sa dodáva s dohodnutým príslušenstvom a návodom na použitie vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
  1. Predávajúci ďalej zodpovedá, že okrem dohodnutých vlastností:
  • tovar je vhodný na účel, na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa, aj s ohľadom na práva tretích strán, právne predpisy alebo kódexy správania v danom odvetví, ak takéto technické normy neexistujú;
  • tovar zodpovedá svojím množstvom, akosťou a inými vlastnosťami vrátane trvanlivosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti obvyklým vlastnostiam vecí rovnakého druhu, ktoré môže Kupujúci rozumne očakávať, a to aj s prihliadnutím na verejné vyhlásenia nás alebo inej osoby v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
  • tovar sa dodáva s príslušenstvom vrátane obalu, návodu na montáž a ďalších pokynov na použitie, ktoré môže Kupujúci rozumne očakávať;
  • tovar zodpovedá akosťou alebo spracovaním vzorke alebo predlohe, ktorú Predávajúci poskytol Kupujúcemu pred uzavretím Zmluvy.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za vyššie uvedené štyri body, ak pred uzavretím Zmluvy výslovne oznámil Kupujúcemu, že niektorá vlastnosť tovaru sa líši, a Kupujúci s tým pri uzavretí Zmluvy výslovne súhlasil.

  1. Kupujúci môže uplatniť práva z chybného plnenia do dvoch rokov od prevzatia tovaru. Ak sa chyba prejaví v priebehu jedného roka od prevzatia tovaru Kupujúcim, predpokladá sa, že tovar bol chybný už pri prevzatí, ak to povaha veci alebo chyby nevylučuje. Táto lehota neplynie v čase, keď Kupujúci nemôže vec používať, ak chybu oprávnene reklamoval.
  2. Ak Kupujúci oprávnene reklamuje chybu, dvojročná lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia neplynie v čase, keď Kupujúci nemohol vec používať.
  3. Kupujúci nemá práva z chybného plnenia, ak chybu spôsobil sám. Chybou tovaru nie je bežné opotrebenie spôsobeným obvyklým používaním.
  4. Kupujúci zodpovedá za akúkoľvek chybu spôsobenú nesprávnou montážou alebo inštaláciou, ktorú vykonal na základe Zmluvy, alebo ak ju vykonal niekto iný na zodpovednosť Predávajúceho.
  5. V prípade použitého tovaru nie je chybou opotrebenie zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania. Pri nákupe použitého tovaru môže Kupujúci uplatniť práva z chybného plnenia len v lehote jedného roka od prevzatia takéhoto tovaru.

Postup reklamácie

  1. Kupujúci môže reklamáciu uplatniť napríklad elektronicky na adrese info@domeli.sk alebo listom na adrese Chomutovská 2557, 438 01 Žatec, ČR.
  2. Pre správne posúdenie reklamácie je potrebné, aby Kupujúci dodal tovar kompletný, tak ako ho prevzal od Predávajúceho.
  3. Na riadne uplatnenie reklamácie musí Kupujúci uviesť:
  • svoje kontaktné údaje;
  • opis chyby tovaru (napr. koráliky boli popraskané);
  • požadovaný spôsob vybavenia reklamácie (napr. požadujem nové koráliky).
  1. Ak má tovar chybu, Kupujúci môže požadovať jej odstránenie. Kupujúci môže ďalej podľa vlastného uváženia požadovať:
  • dodanie nového tovaru bez chýb alebo
  • opravu tovaru,

s výnimkou prípadov, keď Kupujúcim zvolený spôsob odstránenia chyby nie je možný alebo je v porovnaní s iným spôsobom neprimerane nákladný. V týchto prípadoch je Predávajúci oprávnený odmietnuť odstránenie chyby, a to najmä s ohľadom na závažnosť chyby a hodnotu, ktorú by mal bezchybný tovar.

  1. Kupujúci môže požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od Zmluvy, ak:
  • Predávajúci odmietol chybu odstrániť alebo ju neodstránil v primeranom čase po upozornení na ňu tak, aby Kupujúcemu nespôsobil značné ťažkosti;
  • chyba sa prejaví opakovane (trikrát alebo viackrát);
  • chyba je podstatným porušením Zmluvy;
  • z vyhlásenia Predávajúceho alebo z okolností vyplýva, že Predávajúci neodstráni chybu v primeranej lehote alebo bez značných ťažkostí pre Kupujúceho.
  1. Kupujúci môže odstúpiť od Zmluvy len v prípade, ak je chyba závažná.
  2. Kupujúci môže uplatniť práva z chýb priamo u Predávajúceho. Ak je na opravu určená iná osoba, možno chybu uplatniť u tejto osoby.
  3. Kým Predávajúci nesplní svoje povinnosti vyplývajúce z práv z chybného plnenia, Kupujúci nemusí uhradiť doposiaľ neuhradenú kúpnu cenu alebo jej časť.

Vybavovanie reklamácie

  1. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek svojej prevádzke, kde je to vzhľadom na sortiment tovaru možné, alebo v sídle spoločnosti, ak nie je na opravu určená iná osoba.
  2. Predávajúci vydá Kupujúcemu elektronické alebo písomné potvrdenie, v ktorom uvedie:
  • dátum, keď bola pohľadávka uplatnená;
  • čo je obsahom reklamácie;
  • spôsob vybavenia reklamácie; a
  • kontaktné údaje Kupujúceho.
  1. Predávajúci vybaví reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia a informuje o tom Kupujúceho. Na základe dohody medzi Predávajúcim a Kupujúcim môže byť táto lehota dlhšia. V prípade nedodržania tejto lehoty je Kupujúci oprávnený odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.
  2. Po vybavení reklamácie Predávajúci vydá Kupujúcemu elektronické alebo písomné potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania alebo potvrdenie o zamietnutí reklamácie.
  3. Kupujúci môže požadovať náhradu účelne vynaložených nákladov na uplatnenie reklamácie. Týmito nákladmi sa rozumejú najnižšie možné náklady. Ak je Kupujúci podnikateľ, nemá nárok na náhradu takýchto nákladov.
  4. Kupujúci je povinný prečítať si návod na použitie pred použitím tovaru, ak ho Predávajúci zašle Kupujúcemu elektronicky alebo spolu s tovarom, a riadiť sa týmito informáciami. V opačnom prípade sa Kupujúci vystavuje riziku poškodenia tovaru nesprávnym používaním a nie je oprávnený uplatniť vzniknutú chybu v rámci svojho práva vyplývajúceho zo zodpovednosti za chybu.

 

XI. Ďalšie práva a povinnosti

  1. Predávajúci vybavuje sťažnosti prostredníctvom kontaktnej e-mailovej adresy. Informácia o vybavení sťažnosti Kupujúceho bude zaslaná na jeho e-mailovú adresu.
  2. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Na riešenie sporov medzi Predávajúcim a Kupujúcim vyplývajúcich zo Zmluvy možno využiť platformu na riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  3. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
  4. Predávajúci je oprávnený predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov prislúcha Úradu na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa.
  5. Všetka písomná korešpondencia sa môže doručovať elektronickou poštou.

X. Záverečné ustanovenia

  1. Všetky vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadia právom Českej republiky. Ak vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, potom sa tento vzťah riadi právom Českej republiky. Tým nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Ak niektoré ustanovenie Podmienok je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, nahradí ho ustanovenie, ktorého význam je čo najbližší platnému alebo neúčinnému ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení Podmienok.
  3. Všetky práva k e-shopu, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozloženia stránky, fotografií, filmov, grafík, ochranných známok, loga a iného obsahu a prvkov, patria Predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať e-shop alebo jeho časť bez súhlasu Predávajúceho.
  4. Predávajúci nezodpovedá za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do e-shopu alebo v dôsledku jeho používania v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie používať e-shop spôsobom, ktorý by mohol mať negatívny vplyv na jeho prevádzku, a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať do softvéru alebo použiť programované vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace e-shop používať e-shop alebo jeho časti či softvérové vybavenie spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom. 
  5. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná Predávajúcim v elektronickej podobe a nie je prístupná. Predávajúci môže zaslať Zmluvu Kupujúcemu na jeho žiadosť.
  6. Predávajúci môže Podmienky meniť alebo doplňovať. Takáto zmena nemá vplyv na práva a povinnosti, ktoré vznikli počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.
  7. Vzor formulára na odstúpenie od Zmluvy je priložený k Podmienkam.

 

Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 6.1.2023

Domeli s.r.o.

 

 

Odstúpenie od Zmluvy do 14 dní

Kupujúci:

Meno: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Adresa: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Telefón: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _   E-mail: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Požadovaný spôsob vrátenia peňazí: _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  

Prípadné číslo bankového účtu/kód banky, na ktorý si prajem vrátiť kúpnu cenu:

 _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _/ _  _  _  _  _  _  _  _  _ _ _

 

Číslo faktúry:   _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Číslo Objednávky:  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

Vrátené Produkty _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

Dôvod vrátenia:

(pre náš lepší prehľad môžete zaškrtnúť niektorú z uvedených možností, nie ste však povinní tak urobiť)

  • nepáči sa mi farba
  • nevyhovujúci rozmer
  • nevyhovujúci materiál
  • tovar vyzerá inak, ako som očakával
  • neskoré dodanie
  • doručený iný tovar
  • iný dôvod _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _  _ 

 

 

       Dátum a podpis zákazníka